Special Sponsor

Saturday, October 20, 2007

Upin & Ipin DVD



Best gak siri animasi tv 6 episod Upin & Ipin ni sampai aku terpengaruh untuk pre-order DVD diorang kat website lescopaque.com. DVD Upin & Ipin ni ada 500 unit dan terhad sahaja, dengan harga RM18 termasuk kos penghantaran menggunakan pos laju terus sampai ke pintu rumah anda.


Siri Upin & Ipin ini merupakan siri mini 6 episod dimana setiap episod adalah sepanjang 5 minit. Maknanya keseluruhan 6 episod x 5 minit = 30 minit la masa tayangan dan diselitkan dengan trailer movie Geng the Movie diorang. Saiz DVD 1.90GB je... bazir betul bakinya (single layer DVD 4.7GB)



Sinopsis

Watak-watak Siri Upin & Ipin diambil di dalam filem GENG yang ia menampilkan adik beradik kembar Upin & Ipin, Mak Uda (Opah), Rose dan Rajoo. Namun begitu, ada beberapa watak baru iaitu Ehsan, Fizi dan juga Mei-Mei untuk melengkapkan kebudayaan di Malaysia.

Siri ini menampilkan cerita yang menarik yang mana ia menceritakan tentang kisah dua beradik kembar iaitu Upin & Ipin yang pertama kali berpuasa. Pelbagai kisah dan gelagat dua beradik ini sepanjang mereka berpuasa.

Preview

Ini adalah sedikit sebanyak multi random screenshot yang sempat aku capture dengan menggunakan Image GrabberII.NET so layankan dengan mengklik pada image di bawah

No comments: