Special Sponsor

Wednesday, March 12, 2008

312 post and counting

Bersempena hari ni 12 Mac dan posting aku ke 312 semenjak blog ini dibuka pada january 2007, aku nak menghadiahkan hadiah menarik kepada reader blog ini yang rajin menghantar komen mereka. Mari kita lihat apakah hadiah menarik itu...

1 ) RM20 tunai ke dalam acc bank berserta 1 akaun di masterelod.biz untuk korang memulakan bisness topup (aku akan tanggung yuran pengaktifan RM58)

2) RM 20 tunai ke dalam acc bank or dalam nilai topup

3) RM 10 tunai ke dalam acc bank or dalam nilai topup


So macam mana nak mengambil bahagian??
i - hantarkan butiran username korang kat emel aku mnazri@vista.aero. Untuk rakyat yang menetap di Malaysia saje..[updated]
ii- hari-hari bukak blog aku nih
iii- setiap entry post dalam blog ni korang letak komen-komen. lagi banyak lagi cerah peluang tuk dapat tempat pertama.
iv- Minimum untuk layak adalah sebanyak 30 post komen [updated]
v- tarikh tutup adalah 11 April 2008. Pemenang akan dihubungi untuk no acc untuk di transfer duit @ no telepon untuk aku sms no topupnya.


So rebutlah peluang ini.

1 comment:

Anonymous said...

Komen terbanyak stakat ini dari siapa?