Special Sponsor

Wednesday, April 30, 2008

Lamanya menunggu

wah...wa... wa...
dah hampir 2 bulan semenjak 13 Mac 2008 aku mem'book'ing kereta Proton Saga (2008 model) yang merupakan kereta idaman aku semenjak melihat 'spyshot' kereta tu kat 'blog sphere'.



Setiap hari bila aku bawak kereta saga lama mak aku, bila selisih dengan saga baru mesti aku rasa tak sabar untuk merasai kelainan pada kereta baru tu. Deruman engine semestinya lain dari saga mak aku sebab kereta ni menggunakan karburetor berbanding saga baru menggunakan DOHC + campro IAFM... Mesti boleh lari lagi laju ni. Berdasarkan komen2 positif dan negatif pengunjung di forum paultan mengatakan kereta ini memang power dan negatif tu cuma minor je.

so bila aku dapat kereta ni boleh la aku upload besar-besar gambarnya menggunakan hp S.E K530i aku ni...

No comments: